.............................QUAN VEIGATZ EN ISTE BLOG UNA PAROLA D´ATRA COLOR... PUNCHATZ DENCIMA YE UN ENRASTRE!!

MICROFALORDIA (ACLARAZIÓN)

A beyer si cambeando o tetulo pillaz o chuego de parolas d´a mia microfalordia!!

A PRIMERA LABADORA EN O LUGAR D´A MIA NOBIA ( A PRIMERA BEGADA QUE ME ESCOSCABA A ROPA A LOLA D´A MIA NOBIA U MESMO A PRIMERA COLADA)
He de reconoixer que no boi rematar a microfalordia de traza brillan, pues parixe que bels pocos (per no dizir garra chen) trobo o chuego de parolas entre escoscar ropa y fer foriquetas.
O per atro costau, que tenez l´esmo muitismo esmaliziau, y si no... que beyes en ista imachen?




Ya...ya... no digaz cosa... que me prexino a buestra respuesta.
Pero belun beye os DELFINS??
(si, bi ha delfins en a imachen... marraaaaaanos jejejejejeje) LOL.

Agora que sapez o secreto d´a mia microfalordia, podez tornar a leyer-la, que de seguras os fera bella riseta.


Yera nierbudo. No sabeba cómo actuar. A mía nobia no me soltaba d´a man. As suyas morisquetas me tranquilizaban. Yera plegau o momento. A mía ropa interior yera agora en as suyas mans. Me sentiba espullau. Remero a suya güellada entre esmaliziada y tierna, que me deziba que ixe inte lo remeraría tota a mía bida. Prenzipiaríanos n'a cozina y plegaríanos en o suyo cuarto.
Mai no ixublidaré tota ixa ropa, rezién pillada d'o estendedero, denzima d'a mesa d'a cozina.
Per fin a lola d'a mia nobia me preguntó: ¿Son de tu istos calzonzillos?

No hay comentarios: