.............................QUAN VEIGATZ EN ISTE BLOG UNA PAROLA D´ATRA COLOR... PUNCHATZ DENCIMA YE UN ENRASTRE!!

A MÍA PRIMERA BEGADA.

Yera nierbudo. No sabeba cómo actuar. A mía nobia no me soltaba d´a man. As suyas morisquetas me tranquilizaban. Yera plegau o momento. A mía ropa interior yera agora en as suyas mans. Me sentiba espullau. Remero a suya güellada entre esmaliziada y tierna, que me deziba que ixe inte lo remeraría tota a mía bida. Prenzipiaríanos n'a cozina y plegaríanos en o suyo cuarto.
Mai no ixublidaré tota ixa ropa, rezién pillada d'o estendedero, denzima d'a mesa d'a cozina.
Per fin a lola d'a mia nobia me preguntó: ¿Son de tu istos calzonzillos?





Ista ye a microfalordia presentada ta partizipar n´o concurso d´a II Trobada de Fabloggers 2008 per "O Diaple d´o Gadget".

No hay comentarios: